Mavisim3457 merbay5 Kadın doğuma randevu alıyorsun o sana kayıt açıyor kağıt veriyor onunla birlikte gidip yaptırıyorsun. Benim yaptırdığım hastanede gerek yoktu oradan verdiler içmiştim. Bazı hastanelerde sen yanında götürüyormuşsun.