Gamzenakit Arkadaşlar grip olanlar gelip neler içtiğini doğal yollar nasıl iyileştiğinizi söylermisiniz
Minnakkurabiyeveannesi27 Gamzenakit Kuzum ballı ıhlamur ballı süt bol bol sarımsak tüket onun dışında bol c vitamini takviyesi al ballı limonlu su iç ancak bu şekilde atlatırsın daha da artmadan hemen birşeyler yap ilikli kemik suyuna çorba felan yap
Gamzenakit Minnakkurabiyeveannesi27 doktorum nane limon kaynat iç dedi hic de sevmem sütü birazdan kelle paça corbası iceceğim ya nasıl oldu bilmiyorum tam havası galiba ıhlamur icebilirim
Minnakkurabiyeveannesi27 Gamzenakit aynen hava değişim dönemi olduğu için şuan aşırı derecede grip salgını var bu süreçte bol bol dinlenip vitaminli eyler tüketmeye çalışın rabbim şifa versin inşallah