Kızlar adet tarihime göre 7+4 üm 2 gün önce özel hastaneye gittim üstten kese göründü 1 hafta geriden geliyo bebeği haftaya görürüz kalp atışını da duyarız hiçbir sıkıntın yok normal hayatına devam et dedi bugün pembe hafif kırmızı lekem geliyo tuvalete çıkmam da acile geldik acilde alttan baktı aktif bi kanama alanı yok ama kese var içinde bebek yok normal değil dedi 2 hafta da görünmezse kürtaj olursun dedi 😭