Kızlar selam. 34 haftalık gebeyim. 2 gündür bağırsaklarım iyi değil. Karnım ağrıyor bazen kuru bir ağrı bazen hafif ishal gibi ama su gibi ishal değilim. Karnım ağrıor o rahatsız ediyor bu durum normal mi nişaşta ile yoğurt yedim ama ağrım geçmedi ilaçta içemiyorum napsam ?