Nihal1907 Kızlar sekız haftalık hamıleyım belım çok ağrıyor oturuyorum ağrıyor az bı ıs yapayım ağrıyor yürüyorum agrıyo normalmı bu durumu yaşayan varmı aranızda
Zeehraaaa Hiç bir iş yapma dinlen sola doğru yat bol şu iç işleri boşver senden önemli deil vücut bebeğe alışmaya çalışıyor +1 kişi taşıyacaksın karnnda bel ağrısı olur kanama yoksa korkma.
Nihal1907 Zeehraaaa canım çalışıyorum ısım masa başı ama masa basındaykende agrıyor anlamıyorum suyuda çok ıcyorum evde çok ıs yapmıyorumda yürürsem bıle ağrıyor hatta oturamıyorum hep yatıyorum evdeyken