Hiramucizemm 36+4 haftadayim kızlar kaşık ağrısı beyaz akıntı bel ağrısı az önce leke kahverengi akıntı geldi çok korkuyorum doktora gitmelimiyim
Bet25 Hiramucizemm bana mişan gelince gelmene gerk yok demıstı ama sancı baslarsa su gelırse gel demıstı
Tubam26 Kasık ağrısı bel ağrısı beyaz akıntı normal. Ama kahverengi akıntı normal değil. Doktoruna danışmalısın
Hiramucizemm Arıyorum ulaşamıyorum doktara hastaneyi aradım doktorun olmadığını acil doktorun olduğunu söyledi
Bet25 Hiramucizemm bana öle dedi mişan gelir baktın ağrın flan yoksa gelme dedi sancın baslar suyun gelırse gel dedi