rich_mom Enda ben 9 ay vurulcam insallah 3 aydır vuruyorum göbekten bazen morarip şişiyor. Kolonyalı pamuğu sür önce sonra iğne vur sonra tekrar o pamukla bir süre tut üzerinde gecmis olsun sorun yok korkma sağ salim alirsin insallah kucagina
irmarose Enda benim de mosmordu şişlikte olmuştu çok normal yanlış vuruyoruz tabi bilmediğimizden elimle şişliği dağıtıyordum
Enda mrsmom_ benım de öyle sinüzit te tuttu beni bu ara hem korkuyorum öksürmekten hem duramıyorum be olacak bilmiyorum 😔😔😔 Allah şifa versin hepimize 😔