kızlar merhabaa. Yarın başlıkta belirttiğim gibi kan vereceğim dua edin lütfen 😔 Test falan yapmadım ama sağ göğsüm ağrıyor sol kasığım ağrıyor şuan kasığımda sanki içinde bi balon şişiyor gibi baskı hissediyorum. Pazartesi bat beyaz süt kesiği gibi akıntım geldi bi an umudum tükendi adetten 3 gün önce gelmesi adetim başlayacak sanki öyle hissediyorum… Test falan da yapmadım yine negatif görürüm diye. 😔