Kafi Bi kaç gündür belim kasiklarim ağrıyor diye kan testi verdim ama negatif çıktı çok mu erken yaptırdım acaba pozitife döner mi
bengonca Çok erken hayatım daha yumurtlaman bile yeni oldu. Bu haftayı boş geçirme sen. İnşallah gönlünce olur sonucun. Reglin geçince yaptır en doğrusu o ama daha fazla bekleyemem diyorsan en fazla 1-2 gün önce doğru sonuç alırsın.
Kafi bengonca evet biraz acele ettim aslında olursa bu 4. gebeliğim olacak diğerleri hep düşükle sonuçlandı ameliyat oldum ilaçlar kullandım falan nedense bu ay ümitliydim o yüzden acele ediyorum sanırım
bengonca Kafi gecikiyorsa güzelleşiyordur vardır rabbimin bildiği sen bu haftayı da değerlendir bence. Umarım hayırlı haberlerini okuruz 🌸
annelik_4 7 Eylül’de kan vermiştim beta <2 çıkmıştı sat 26 Eylül idi 29 nda idrar testi yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan verdim 330 çıktı hakkınızda hayırlısı olsun insaAllah🌼
Demsi_83737 annelik_4 yaaa çok sevindim benim de 2.0 çıktı yükselir mi. 7 gün var adetime. Umut oldunuz bana 🌸
annelik_4 Demsi_83737 insaAllah yükselir hayırlısıyla size ve isteyen herkese nasip olur hep dualarimdasiniz🤲☺️