Muhammedamine nelinias ben dün konuştum sigortalıyım normal doğum 975 sezeryan 1850 tl . Bunların 2 katı olması gerek sanırım
Sunaz nelinias sgk nız olmasada devletin hamilelere sagladıgı bir olanak olan annelik indiriminden faydalanıp bütün işlemlerinizi muayene dogum gibi sigortalıymıs gibi yaptırabiliyorsunuz . Hastaneler genelde bunu söylemez söylemeniz gerekıyor !
Muhammedamine nelinias canım benim sigortam şu şekilde var eşim pazarcı benim kendi sigortasını yatıramıyor biz kendimize isteğe bağlı sigorta yaptık aylık postaneden 70 tl yatırıyoruz ve başvuru yapar yapmaz kullanabiliyorsun neden bunu yapmıyorsunuz ?
Muhammedamine nelinias bulunduğun yerdeki ssk ya gidiyorsun canım genel sağlık sigortası yapmak istyrum diye 4 saat sonra aktif hale geliyor