Canım ben henüz doğum yapmadım ama şampuan da bez gibi düşünüyorum. Stok yapmak aynı bezde bebek cildi tahriş edicek mi etmeyecek mi pişik yapabilir diye nasıl az alıp kullandıkça stok yapicaksak sampuanda da konak ihmali bebeğe alerji olup olmadığı belli olur. Ben Sebamed in bir şampuan birde cilt yağını aldım . Eğer vücudunda ters tepki olmazsa devamını stoklamayi düşünüyorum.