Merhaba kızlar 11 haftalık hamileyim düzenli olarak prilam kullanıyorum ama her hafta bir kez gidip serum takılacak hale geliyorum benim gibi olup başka tedaviden çare bulan var mı yada Ankara’da şu doktora gittim bana güzel bir tedavi uyguladı diyen varr mı