Cansukapan Kızlar 11 haftalık hamileyim ama tansiyonum düşüyor gibi hissediyorum evde tansiyon aleti yok ama ensem ve kafamın arkası çok ağrıyor yaşayan var mı acaba
gokcetugumm Cansukapan yükseldiğinde ense ve baş ağrısı oluyormuş. Bende düşmesi yaşadım 6 ay sürdü ayakta gezemiyordum gozumun onu karariyordu olcturdunuz mu hiç belki de yukseliyordur
denizgurbuz Cansukapan bende tam tersi konu açtım az önce. Benim de yükseliyor nedense. Ama normal diye biliyorum düşmesini sen yine tansiyon aleti bulundur öyle hissedince dinlen bol bol
mervesvr6 Cansukapan Bende de oluyordu aniden göz kararması bulantı halsizlik vs genelde sıcakta oluyor. Doktorum bol bol su içmemi ve tok bile olsam arada bi çubuklu kraker atıştırmamı önermişti şu an azaldı çok şükür 🙏
Cansukapan denizgurbuz ben hep uzanıyorum gebeliğim riskli olduğu için gribim bide ondan mı düşüyo acaba