AyselXudiyeva Kizlar lutfen bakar misiniizzz acill ben bugun idrar tahlili taptirdim. 36 haftalik hamileyim, ve glukoz 5.5 çikti. Googleda arastirdim en fazla 2.8 olmalu, yani fazlaymiş boyle durumla karşilaşan var mi acaba? Yardimci olur musunuz lutfen 🤲