Merhaba kızlar 31 haftalık hamileyim biraz ayakta kalınca belim çok kötü ağrıyor yanı uzun sürede değil 5-6 dk ayakta durayım ağrı vuruyor bu normal mi acaba dinlenince geçiyor ama bu kadar Kısa süre kalınca bile ağrıması garip geldi yaşayan var mı önümüzdeki hafta kontrolüm var