Merhaba hanımlar gecen hafta 18 haftamda rahim kasılmasına bağlı 2 gün kanama problemi yaşadım. Şuan çok şükür bebeğimde bende iyiyim. Ama hamileliğimden beri atamadığım enfeksiyonum var . Ilaclar kullaniyorum ama enfeksiyonum sınırda. 2 gündür enfeksiyona bağlı afedersiniz ama hafif yeşil renginde gibi akıntım oluyor sulu şekilde ve kullandığım ilaç kalıntılarıyla geliyor. Doktorum korkma enfeksiyonundan alakalı dedi ilaçlar bitince tekrar tahlil vereceğim. Kendimi strese sokmak istemiyorum sizde de yesilimsi gibi akınti olup gectimi. Acaba devlet hastanesi beni sürekli çatala çıkarıp yarım saat baktılar ve ozel bolgemi açıp da baktıklarıda oldu hoş hiçbirşey anlamadilar aksine sadece beni korkuttular neyse oraya girmiyecegim simdi özel bölgem kac gündür yanıyor tahriş olduğundan ondan da alakalı olabilirmi acaba.