Sevvalkizilkayaa Çok kafam karışık kimi özel daha iyi derken kimi bu verilen parayı gereksiz görmekte devleti önermekte sizin düşünceleriniz neler
Beeyzanurr Sevvalkizilkayaa merhaba ben 6 haftalik hamileyim 2 3 kontrolümde devlete gittim ama bir de başka dr görsun diye yarin ozele gideceğim. Ama insalalh doğumu devlette düşünüyorum
Egemoms1303 Sevvalkizilkayaa bende 25 haftadayım. 2 3 kontrolü devlette olmuştum. Sonrasında 2 li tarama detaylı ultrason için özele gittim. Sonrasinda 2 defa falan özele gittim. Ama devletle aynı bir fark göremedim muayene ücretleri en az 500 600 tl ve normal doğum isteyenlere bile sezaryan öneriyorlar o yönüyle sevemedim. Doğum için anlaşılan paranın aksine ekstra ücrette talep ediyorlarmış yakın zamanda arkadaşım doğum yaptı. Ekstradan bir gün için 3 bin oda parasi 1000 tl ilaç parası çocuk doktoru için 1000 tl derken cok fazla ödeme yapmışlar. Eşim sağlık bakanlığında çalışıyor, oradaki bir ebe arkadaş devlet hastanesinin kuvözlerinin daha iyi olduğunu söylemiş. Şuan bende ikilemdeyim bende farklı öneri var mı bakayım bekleyeyim burada 🥰
Twobabysmom İyi bir devlet hastanesi bulursanız neden devlet olmasın ki ben bütün takiplerimi devlette yaptım SSVD istediğim için özelde doğum düşünüyorum o yüzden son ayımı özelde takibini yapıyoruz
Melekecre Bende devlete gidiyorum , doktorum sanki özele gidiyormuşum gibi muamele ediyor,çok memnunum, önemli olan doktor.ozeller çok yüksek,iknci hamileliğim,imaknim olsaydi yine özele giderdim ama maalesef o yüzden devltte iyi doktor bulmak onemli
tambirleydi Ben devlete gidiyorum doğumu da orda yapmak istiyorum ama ordaki doktorlar hemşireler cok bağırıyolar diye duydum. Bana öyle bişe yapılırsa ben asla doğuramam yani ne sezeryan ne normal. :( bu yüzden insan gibi davranılsın diye özelde doğum yapmayı düşünüyorum suanlık kontrollerime devlete gidiyorum