O kadar şaşkınım ki kızlar
Gebeliğimin başlarından beri devlete gidiyorum bana hep monokoryonik monoamniyotik dendi
Yani tek plasenta tek sıvı içinde iki bebek
Devlette eşi almadıkları için cinsiyet öğrenmek için bir seferlik özele gidelim dedik, ve biz şok
Doktorun USG aleti çok gelişmiş idi renkli USG si de vardı
Doktor iyice detaylı bakıp detaylı teker teker anlatarak ve göstererek bana ikisini ayıran zarı gosterdi bunlar iki ayrı balon içinde dedi yani diamniyotik (iki ayrı sıvı içinde) zaten zar çok net belli ve yine iki kordonun ayrı girişlerini ve ayrı plasentalarini gösterdi yani ikisinin kendi plasentasi var elhamdülillah …
Nerdeyse 16 haftalık olduk, gerçekten eğitim ve araştırma 3. Basamak hastanelerinden hayal kırıklığına uğradım o kadar önemli bsy ki ama yanlış teşhis koyuluyor şaşırtıcı 😑