Cansu-Bade Kızlar merhaba, 3. Aydan beri yoğun bir tıkanıklık yaşıyorum.sürekli ağzımdan nefes alıyorum yaşayan var mı sizde de aynı durumu şu an 28 haftalık oldum hala devam
BirazbundanBirazondan1 Cansu-Bade doğuma kadar geçmiyor burun tıkanıklığı. Doğuruyorsun burun tıkanıklığı geçiyor. Çok ilginç 2 hafta önce doğum yaptım burun tıkanıklığı o akçam yoktu.
aysenuurr11 Cansu-Bade bende var asiri sinir bozucu geceleri oluyor genelde, birde benim kananiyor da burnum ameliyatli zaten ondan dolayi sorunlu😅 neyse 33 oldum dayancam artikk🤪
Elzem123 Cansu-Bade ben de yaşadım aynı durumu 8. Aya kadar devam etti doğum yaklaştı artık geçti şükür.
damla097 Sırf tıkanıklık yüzünden uyuyamıyorum diye bugün doktorumunda önerisiyle okyanus suyu aldım eczaneden bu gece rahat uyurum inşallah 34.e kadar dayandım ama artık dayanamıyorum 😁😅
Cansu-Bade damla097 Allah hepimizin yardımcısı olsun 😂bende alacağım doktorum al dedi umarım fayda eder
BirazbundanBirazondan1 Cansu-Bade evet gerçek. Ben 30 hafta dan sonra psikopatlığa bağlayıp önce izotenik burna sıkıp 5 dakika sonra kulak çöpü ile burnumu temizliyordum. Akşamları 1 yada saat rahat uyuyordum
aysenuurr11 Cansu-Bade evet cok etkliyor burun etleri şiş gebeliginde etkisiyle daha beter oluyor benim surekli kanayarak tikaniyor temizleme gereği duyuyorum sürekli. Bakalim az kaldi hayirlisiyla saglikla buda gelir gecer🤲🏻
Cansu-Bade Elzem123 1 ay daha beklerim sıkıntı değil doğumdan sonra geçenler var inşallah sizin gibi olur 🥹