Ben 28 deyim hala kullanıyorum multivitamin bir zararı yok vitamin takviyesi sonuçta. Bağışıklığın düşüyor gebelik sürecinde hasta olmamak için bence çok da önemli bir takviye sonuçta basit bir grip olsan ilaç kullanamayacaksin ki çok zor geçiyor en basiti bile. Doktorunuz önerdiyse kesinlikle kullanin