Taha100111 Herkese merhaba. Kizlar 33 haftalık hamileyim bı kaç günde bir kasıklarıma belime vuran sancılarım var bu durum normal mi sürekli sancı çekmeye başladım
Tusse18 Taha100111 yalancı sancılar başlamıştır bende de oluyor 32 deyiz ama düzenli sık sık oluyorsa dinlenince geçmiyorsa bi kontrole gidin
aysenuurr11 Taha100111 benimde oluyor 33 haftaligim genelde ayakta fazla kalinca, oyle olunca soluma yatiyorm geciyor cok sükür. Gecmeyen bir sanci ya da duzenli araliklarla gelip giden sanci varsa o zaman gidebilirsn hastaneye .
Taha100111 Tusse18 2 güne bir falan mutlaka oluyor ara ara giriyor sancı bazen uzun sürüyor sanki adet olacakmisim gibi belime kadar vuruyor. Düzenli girmiyor ama bebek kendini doğuma hazırlıyor sanırım. Dogurcam diye korkmaya basladim
Tusse18 Taha100111 benim de öyle oluyor bende geçen korkup apar topar gittim nst falan girdim hiç bir şey çıkmadı normale hazırlıyor vücut kendini 🐣
Taha100111 Tusse18 benimde nst de birşey çıkmıyor pek kasılmalar da başladı artık yavaş yavaş bakalım hakkimizda hayırlısı. Sağlıkla gelsinler bebisler 😍
Taha100111 aysenuurr11 özellikle lavabo ihtiyacından sonra giriyor sancı belden kasıklara kadar bir süre gecmiyor yatıyorum dinleniyorum yavaş yavas geçmeye başlıyor sonra tekrar başlıyor. Tuhaf bir sanci
aysenuurr11 Taha100111 kontrolünüzde yine de söyleyin benimde haftaya kontrolüm söylicem, nst ye girmedim henüz kontrolde 34 oluyorm bakalim hayirlisi saglikla vakitlice gelsinler inşallahh🤲🏻 bol bol yatarak dinlenim doktorm öyle diyor bana
Canankara1992 @Taha100111 benimde öyle idrar sıkışınca tuvaletimi yaptıktan sonra adet sancısı oluyor 15-20 dakka bende korkuyorum 33+2 yim doktoruma gidince sorcam