Beeyzanurr ben ilk hamile oldugumu ögrendiğimde saglık ocagına gitmiştim kan aldılar kan almışken doktor dedi idrarını ve diğer degerlerine bakalım dedi bende öyle orda vermiştim sonra doktor kendi bilgisayarından e nabızdan baktı hepsine daha bişey istemedi canım