aminehumamoms ilk dogumumda yaşadım karnıma bastirlar sorduğumda pis kan çıksın diye dedi hemsire. 9 gün önce ikinci dogumumu yaptım ameliyat sırasında doktorla konuşurken hocam gene karnıma bastircaklarsa uyusukken bastirsinlar lütfen dedim. O nerden cikti dedi ilk dogumumda yapıldı dedim nasıl yapılır kime sormuşlar böyle bı işlemi ben istemedim.uygun bulmuyorum sakin öyle bişey yapmak isterlerse yaptırma bu konuyu arastiricam dedi. Neyse ki bu dogumumda böyle bı işlem yapilmadi