Suadmsv Kızlar bu durumu yaşayan var mı aranız da ve nasıl kurtuldunuz? Sanırım anne olmama bu kist engel oluyormus endoservikal kanal içersindeymiş ve yaklaşık 3 cm miş orayı tıkadıgı için hamile kalamıyormuşum morallerim sıfır oldu yine…
Beyzab95 Suadmsv Suadmsv hemorajik kist geçen bir şey. Korpus luteum kistinin içine kanaması demek hemorajik kist ve geçer. Korpus luteum da yumurtlama sonrası progeston hormonu üretimini sağlayan şeyin küçüklememesi büyüyüp basit kist olmasıdır yine geçicidir adetle gider hemorajik kistte gider. Bende yıllar önce çok olurdu. Çikolata kisti geçmez ikisi de birbirine yapısal olarak benzerler o yüzden doğum kontrol hapı verirler 1-2 ay sonra görmek ister doktorlar ki geçmiş mi geçmemiş mi kist diye. Geçmezse çikolata kisti derler. Geçerse de hemorajik basit kist demektir
Aslikryl Bana doğum kontrol hapı verdi geçer dedi başta çikolata kisti dedi ama böyle olması daha iyi senim için dedi çikolata kisti yapışır illet gibidir dedi emar istedi emarda da İntensitesinde hemorajik komplike kist var mış bu kist küçülür gider dedi
Aslikryl Suadmsv işte bende bugün öğrendim rahim filmi istemedi ultrason felan baktı ben genede başka doktora gitcem bakalım o ne diyecek ama küçülüyormuş bu kist İyiki kötü bir şey değil diye mutlu oldum açıkçası doktor bile mutlu oldu çikolata kisti olmadığı için
Aslikryl Suadmsv yok işte uğraşıyoruz yeni gelişen bir şey benimkide yani engel oluyor benimkide 1 yıldır evliyim bir yıldır hamile kalamıyorum ama tedavisi var şükür
Suadmsv Aslikryl bana tedavisi yok dedi smear testi ve rahim filmi istedi ve benim ki 3 cm miş senin ki?