11-02- benim salı günü hafif kahverengi leke geldi hemen gittim çok şükür hiç bir sıkıntı yok ama her türlü tedbiri alıyorum gerisi rabbime emanet progestan falan kullanmaya başladım doktorum bide iğne yazdı pluton diye Allahım korusun esirgesin elimizden gelen bu dua ediyorum sadece vaktinde sağlıkla gelmesi için