Sibel24 Kizlar 39+4 üm salı günü hastaneye gittiğimde 3850 bebeğimin kilosu çıktı. Baş aşağı duruyormuş. kanalda mı bilmiyorum bişey demedi doktor. Nst normal. Hic bir belirti yok. Endişelenmeye başladım. Normal mi benim gibi olan var mi
Neslihankoksal Aynı durumdayım 39+4 de randevum vardı kilosu 3700 çıktı başı aşağıda ama doğum kanalına girmemiş 41 haftayken randevum var bakalım neler olacak