Merve_vrl melikemstf Rüya 🌺 kuzenimin çocuğunun adı,şuan 18 inde tam bir hanımefendi. İnşallah kızınız da öyle olur,emin olun öyle saygılı ve sempatik ki..Küçükken de çok uslu,çok sakin,annesini hiç üzmeyen bir bebekti.Rabbim gönlünüze göre versin inşallah ☺️
fizikcianne melikemstf Aden isminin anlamı dinen caiz değilmiş diye bizde vazgeçmiştik. O yüzden Rüya diyorum :). Bazı kişiler hayır kulaktan doğma diyorlar ama ben yine de riske atıp koymadım. Siz bilirsiniz
melikemstf Efnan3443 ya ben Rüya ismini çok seviyordum bi kızım olursa kesin rüya koyucam diyordum şimdide kızım oluyor evet Aden herkeste var bide sanki ilerde Adem diye dalga geçerler diye düşünüyorum 🤣
Minikperi fizikcianne Aden dinen caiz ben ilahiyatçıyım. Cennet bahçesinin adı adendir. Hud peygamberin kavmi olan Ad (Kuranda ekle birlikte Adn olarak geçer) karıştırmamak lazım. Tevrat’ta Aden olarak geçiyor. Hz. Adem ve Havva’nın bulunduğu cennetin adıdır.