Eses25 Ben yaptım, travayda valla ne yaptıkları belli degil, ben protein kacagiyla girmiştim acilden sevkle, şancı yok bisey yok alttan bakmışlardı bi bakalim diye, ultrasonla da baktıkları halde rahim ağzına, oyle denemek icin herşeyi yapıyorlar gerekli olsa da olmasa da ,kafalarına gore takılıyorlar