annesinincivcivi1 Kızlar birsey soracağım 20 haftalığım rahmim batıyor ve suan yürürken sanki kasıklarıma birsey batıyor sebebi nedir hastaneye gitmeli miyim
gamzecgr annesinincivcivi1 ya rahim büyümesinden kaynaklı ya da enfeksiyon kaynaklıdır idrar tahlili verseniz ne olur ne olmaz iyi olur
G-k annesinincivcivi1 yorgun olunca da böyle oluyor, istirahat edince geçiyor, ayakları havaya dikip uzanın dinlenin bir bakın geçecek mi?
11-02- annesinincivcivi1 bende de oluyor ben 23 haftalığım normalmiş bebek büyüdüğü için rahme baskı yapıyormuş ondan