Yazmelegi_ dene bakalım benim de ağda ile aldığımda sadece jiletten tek farkı biraz uzama süresi fark ediyordu o da asla çok uzun sürmezdi arkadaşlarım mesela anlatıyor ağda yaptırıyorum 1-2 ay hiç tüy çıkmaz tertemiz dolaşırım ne diyonuz siz ya dedim ben neredeyse ayda 2 kere ağda yaptıracağım 😂😂😂 ee boşuna çekiyorum o acıyı o zaman dedim bir de en son kuafördeki kadın özel bolgemi yırttı ağda ile o yüzden daha da ağda istemiyorum dedim lazere giderim dedim 🥲