Zeyna0607 Kızlar benim şühelerim iyice arttı artık eşim bir anda acayipleşti yani benim gözümün içine bakan adam gitti gözleri kızarmış gözbebekleri koca koca agrasif sinirli biri geldi kedi gibidir benim eşim normalde eski postlarımda da demişimdir hep eşim benim tarafımı tutar ama aniden bana düşman kesildi başka birimi demeyin o taraklarda bezi olmaz benimle zor uğraşıyor zaten pasiftir eşim öyle çapkın bişey değilidr evdem işe işten eve bir gecede uykudan uyanıp bana düşman kesildi eşim sarılarak uyuduğumuz uykudan aklıma gelen tek şey birilerinin yada kaynanamın bişey yaptırması başka izahı yok adam kendinde değil acaba Konya’da yaşayan varsa buralarda hoca varsa gitmeyi düşünüyorum baktırıp içimin rahat etmesi lazım beni markete yollamayan adam evden atacaktı geçen bu işte ne olduğu ortada ama ıspatlamam lazım
ElifMetehan Zeyna0607 canım öyle herkezin dediği hocalarda olmaz buna dikkat etmelisin. Bende konyaliyim eşimin annesi bu tür olaylardan çok çekmiş bir kadın o yüzden dikkat et. Araştır internetten rukye ayetleri var kuranda onu bul evinde oku dinle.
yusufebrarinannesi O dusunceyi birakin Bakara 102. Ayeti okuyun bol bol felak nas enfal sureri 62. Ve 63. Ayet her cuma 5 defa Cuma suresi okuyun Rabbimin musadesi olmadan hic kimse zarar veremez bu dediklerimi okuyun inşallah faydasini gorursunuz
Zeyna0607 yusufebrarinannesi canım ben bakara evdede açar hep dinlerim çok yasin okurum eskidende okurdum yani herneyse bu normal değil ben eşimi 5 yıldır ilk defa böyle gördüm evde kaynamamla hep sorunlarımız var bana zaten düşman yüzüme bakmaz yüzü hep asık aklıma budan başka ne gelsin başka düşmanın yokki
Tatlihamis Zeyna0607 burdan yardımcı olmamiz zor canim etrafında sır tutan biriyle paylaşman ve bi hoca bulman daha mantıklı
Zeyna0607 Tatlihamis Doğru canımda kimseyi tanımıyorum bu şehirde bir tane akrabam yok ondan burdan sordum çevrem olsa yada yol iz bilsem gider bulurdum