Arkadaşlar ilk gebeliğim 33+2 haftalık
Bebeğim sabahtan beri çok hareketli, vajinama bıçak kesmiş gibi bir acı girdi 20-30 sn sonra daha hafif şekilde yine girdi. Doğum belirtisi vs olabilir mi rutin bir acı mıdır . Daha önce kanamam olduğunda da kasığıma bıçak saplanmış gibi olmuştu çok ciddi bir kanama ile hastanede yatmıştım şu an kanama vs yok. Doğum böyle bir şey mi yani sancı