Kızlar danışmak istiyorum sizce normal mi ben yürümekte zorlanıyorum vajina kemiklerim batıyı yurudujce bı yandan belim batıyı agriyo pzrtesi gittim doktor fazla ilgilenmedi sikayetimlede nst falan bile girmedim hala napacagim bilmiyorum tekrar bı gitsemmi doktora