ebruli87 Pnrmhmmd ben öyleee duydum nete yazioo 10,11,12 cinsiyet ancak belirleniyormusss ben almanyada yasiyorum dr 15 hafta kezin birsey demiyor
ebruli87 Pnrmhmmd canim benim pek bilgim yok arastirmadim:)tek öyle duydum 10,11,12 o haftalarda erkek yada kiz oldunu genital belirleniyormus benim bilgim tek bu dedin gibi bazi dr kemik yapsidan aniyordur
Pnrmhmmd Tugbax68 ben o haftada öğrendim oğlum olacağını ve doğru da çıktı canım doktorun tecrübelisi olursa kemik yapısından bile biliyor
Pnrmhmmd ebruli87 ya da senin doktorun pek Bi tecrübesi yok benim doktorum vücudunun kemik yapısından bile biliyor
ebruli87 Pnrmhmmd orasi olabilirrr benim drr kemik yapisina bakmiyorr 15 hafta kezin diyor belkiii ben ilk kizim kizdi diye dememistir
Pnrmhmmd ebruli87 olabilir canım dediğim gibi tecrübe çok önemli bazı doktorlar 5 6 aydan sonra cinsiyeti erkek ti kız diye biliyorlar sonradan kızsa bazen erkek diyebiliyorlar
ebruli87 Tugbax68 demeki herkes farkli olabilirmis canim bazende 10 hafta tahmin ediyorlar tutabilir ama bende 10 hafta gitim ciktinti vardi dr erkek dedi ama yanilmak istemiyorum sonradan dedi cünkü o haftalarda ayni gelisim oluyormus bende internete baktim yotube baktim 12 hafta 13 haftalarda tahmin edebiliyorlar cikintidan ozaman belii oluyor
Melikezturk ebruli87 valla arkadaşın bebeğim açmıyordu oglan çıktı pek inanmıyorum ben o tarz şeylere
Shrydn Sevde___89 ben 11 haftamda oyrendim oglum olcagını hic degişmedi. Her defasında dahada emınlikle doktor erkek olcagını sogluyo