caglag28 Kasım ayında doğum yapacağım. İyi güzel giydirdik bebeğimizi ama hastaneden çıkarken nasıl kollayacağız ? Peluş tulumlardan mı alsam yoksa sadece battaniyeye mi sarsam bilemedim. Fikirlerinizi bekliyorum.
aysenur30a caglag28 bende ekim sonu yada kasım ilk haftaları doğum sanırım. Zıbın üstüne tulum giydiricem üstüne bi kalın battaniye yada ince ince 2 battaniyeye sarıcam yeter bence
KuzeyinAnnesi10 caglag28 çok kalın giydirmek iyi değil bataniyey sarıp arabaya bineceksin zaten doktorlar çocukları çok kalın giydirmeyin diyor soğuk hasta etmez bebeği sıcak hasta eder çok sıcak rahatsız eder.
bebikveben PervinY bence de @caglag28. Benim de Ekim sonu kasım başı gibi doğumum. Zaten arabayla gidersiniz herhalde evinize. Üşümez merak etmeyin
aysenur30a caglag28 bence üşümez gayet ideal bir giyim. Bebeği çocuğu sürekli çok sıcak tutmak iyi birşey değil açıkçası.Doktorlarda emin ol bunu söylüyor sor hatta sende
Mommmmy Battaniye sarıp pusetle çıkarıyorsanız üstüne bide puset örtüsü en misss şekli oluyor. Kızım ocak doğumlu olduğu halde hiç sıkıntı yaşamadık.
caglag28 Çok teşekkür ederim cevaplar için havalar birden soğuyunca beni de stres basmıştı çok sağolun 🙏🏻☺️
fizikcianne caglag28 bende Kasım 12 de doğum yapacağım. Peluş tulumlardan aldım. Kıyafetin üstüne peluş tulum giydireceğim bir de üzerine battaniye atarım o kadar. Sarmam ama battaniyeyle