Meraba ben doğum yapalı 2 gün oldu bebeğim36haftalik doğdu ve sezeryandan dolayı illk gün sütum gelmedi ama hep emzirdim Gine de bugün de üstümü degistirirken goslerimin yan taraflarında aşırı ağrı ve şişkinlik var canımı acitiyor sağma makinesi aldım ama sagyamiyorum sizlerin baasina böyle bir durum geldimi ne yaptınız elimle sagsam da hemen doluyor yine sertleşiyor