niloya94 Benim ikinci bebeğim ama mevsim olarak uyuşmadılar ilk çocuğum kış bebesiydi bu yaz bebesi olacak 😁 Doktor oğlan dedi ama 16.haftada tekrar oğlan derse öyle 3-5 bi şey alacağım bende 😄 Mide bulantılarım hala geçmedi,yorgunluk,aşırı uyku hali,halsizlik ve bel ağrım var maalesef 😁