Merhaba burada çok görüyorum sakın vajinal muayene yaptırma diyorlar gebelikte ama ben 5. Haftadan beri alttan muayene oluyorum bu yüzden kalp atışını falan da hep erken gördüm iki ayrı doktora gittim ikisi de sakınca yok dedi arkadaşım da sakın alttan baktırma dedi yani başına kötü şeyler gelenler vardır ama öyle durum olsa doktor bakmaz diye düşünüyorum niye bu kadar tepki gösteriyor herkes