Filiz35 Benim gibi 33+3 olup aşırı tatlı canı isteyen tüketen var mı😍erkek bebeğim olacak nasip olursa
Newmom Filiz35 bennnnnnn. Pandispanyalı bol kremali psta yapmak istiyorum ama simdi esim kızacak diye yapamıyorum dun doktorum bebis on gun onde yemene dikkat et dedgi icin yapmıyorum :(
Mervece30 Filiz35 bende 33 ükı bebek bekliyoruz Hamilelik öncesi tatlıyla aram yoktu ama şuan avuç avuç yaş pasta yiyesim var şerbetli tatlılar baklavalar.. Rüyamda bile yerken görüyorum 14 kilo aldım frenlediğim halde napıcaz bilmiyorum🙈🙈🙈
Burcin-13 Valla 32. Haftadan sonra sınırda şekerle uğraşıyorum ki asla bahsettiğiniz tarzda abartmadan yemiştim tatlıyı vs. Aman kızlar şeker şakaya gelmiyo 35+5 deyim çok dikkat ediyorum doğuma az var çok şükür
Abcdef Filiz35 gebelik boyu canım sadece 1 kez tulumba tatlısı istedi onun dışında hiç tatlı yiyemedim çok midemi bulandırıyor ..Normalde çok severdim..