Elo__35 bebeğin ismi Aslan sanırım biz de 2 kız kardeşiz ikimizinde oğlu oldu benim bebeğimin adı da Aslan kız çocuğu cennetmiş. daha 2.5 aylık ama şimdiden oğlum bi dur derken buluyorum kendimi ama çok da güzel oğlum benim ben doğurdum diye de geziyorum ortalıkta