2boymoms Dediklerinizde kısmen haklısınız lakin onlar daha bebek ve birçok dış etkene karşı onları korumak biz ailelerin görevi diye düşünüyorum..Eskiden imkanlar kısıtlıymis,muşamba ile büyütmüş ailelerimiz bizi mesela ama yaş ilerledikçe artan hastalıklar vs ler hep bu tür büyütmeler yüzünden oluyor bence.. Aynı bezi iki farklı bebeğe kullanır mısınız suan? Eskiden maddi durumu yokmuş ailelerimizin,belki de bu yüzden şuan yeni nesil hep hasta.. Yani biraz işin iç kısmını araştırmak gerekiyor,hani öyle külfete falan gerek yok diyosunuz da çocuklarımız hasta olmasın ben ne kadar külfet çekmem gerekirse çekerim şahsen. Eminim burdaki çoğu anne de bu şekilde düşünüyordur..