Gunes1723 Kızlar 32haftalıkken rapor aldığımız da tekrar doğumdan sonra da rapor almamız gerekiyor mu
Busra_60 Gunes1723 alman gerıkoyor 32 de rapor doğuma kadar olan rapor oluyor 2 ayı kapsıyor dogumda doğum raporu alıyorsun oda 2 ay kapsıyor toplamda devlet sana 4 ay ızın veriyor olay bu bunun dışında da ucretdız de alıyorsun
Hzzz Gunes1723 çalışamaz raporunu 32.haftada aldiginizda tekrar bir rapor almaniza gerek yok diye biliyorum isyerimden öyle soylemislerdi
Jnsms 37 den sonra sistem kendi raporlu olarak giriyor doktoruma sordum ben zaten raporlu görünüyorsun almana gerek yok dedi