ceylan0945 Evrem990 iki önce sabah aç karna veriyorsunuz sonra kahvaltı yaptıktan sonra kan veriyorsunuz 1 saat arayla
Serendipty ceylan0945 insülin verecekler sana büyük ihtimal hamilelik başında bu kdar yüksek olmaması gerekir çünkü geçmiş olsun
Saliha2020 ceylan0945 çok yüksek canım benımde şakerım tokluk 195 en yüksek olanın doktorum insülin vercek inşallah yanlıştır
Elif2143 Benımde aclık 130-150 arası tokluk 200 lerde cıkıyor. Bebege bırsey olurmu. Unsılınde kullanıyorum.
ceylan0945 Elif2143 gittim çok şükür tam sınırda açlık o yüzden ünsülin vermedi diyetisyene yönlendirdi 9 ay şekersiz beslenicem bir çok yasaklar var ama olsun hersey bebegim için
2bebek1 Evrem990 tokluk için yemek yemeye başladıktan yani ilk lokmayı ağzınıza attıktan sonra tam 1.saatte kan vermeniz gerekiyor