Merhaba kızlar.4 ekim adet olmam lazımdı hala olmadım bu gün test yaptım negatif çıktı.Sat 6 eylül.Temmuzda kimyasal geçirdim adetim gecikti adet olmam gereken ilk gün test yapmışdım pozitifdi ama tam koyu diyil hafif ve 5 gün sonra adet gördüm beta düşüşe geçti.Acaba yinemi kimyasal geçiriyorum?çok üzgünüm😒pozitife dönermi sizce?kan vermek için gitdim sağlık ocagına sabah erken gelin dedi bu gün veremedim.