-nazli00 Kızlar dün gece tuvaletimde fare gördüm tuvalet kapağım kırıktı ordan çıkmıştır diyorlar ne yapsam gider
8mucizem8 -nazli00 off geçende bizim mutfak lavabosuna girmiş küçücük sabaha kadar ağladım yemek yiyemedim dünde akrep gördüm öldürdüm Allahım tek katlı müstakil ev ne zormuş 🥲
2_erkekannesi_ -nazli00 kizlar hiç korkmayin ben cok alıştım 3. Katta oturuyorum dun mutfağımda küçük kertenkele 🦎 gördüm öldürdüm , hatta gece koynumda hamam böceği geçti ondan sonra oturdum ağladım hamile hamile ama artık bıraktım, evide ilaclattirdim 😀😀🫣
-nazli00 GulserenKY ya valla bilmiyorum canım çok korktum bide terliğin içindeyi tam ayağıma giydim kıpır kıpır yaptı aklım çıktı eve girecek diye korkuyorum daha açıp bakamadım bile gitmiş mi diye
Bademina 8mucizem8 bizim de dun sabaha karsi girdi korkudan bitmis durumdayim cati katibdayiz napicam bilmiyorum
Lionmom1 -nazli00 😳😳 cam pencere açık valla sürekli yere de yakınım demek giriyormuşum artık dikkat edeceğim 😲
Firstmomfirstchild 2_erkekannesi_ 🤣 ya bende evde hep bocekler görüyordum giris kattaydi agladim sizlandim darildim küstüm kizdim kavga ettim sevdim sevildim ve en sonunda yeni bi ev aldiiiik 🥳 cok mutluyummmm
2_erkekannesi_ -nazli00 ya insan tedirgin oluyor hele hamilelik psikolojisiyle inan ama elden bisey gelmiyor ya oluyor arada 😀
-nazli00 Donthappymom kız nerden bulcam onu valla dün tuvaletin kapağını değiştirdim daha görmedim bakalım
Twobabysmom -nazli00 Ay geçen bende gördüm mutfağımda çöp kovam kapaklı oğlum açıyor diye zor açılan birşey almıştım onun etrafindaydi hemen kaçtı 3 gün oluyor eve kedi aldık 2 tane onlara güveniyorum onları görünce kaçar gider inşallah
-nazli00 Twobabysmom kız şükür ben sadece tuvalette gördüm evin içinde görsem duramam ki sen iyi duruyorsun
cokkasmabeabi -nazli00 bizim evde de banyo giderinden gelmişti sen tüm evi kirkla temizle otur sen oturdun diye o gelsin ekmek poşetini tirtiklasin sinirden ağlamıştım gitti sandığım fare meğer benimle saklambaç oynamış 😂😂😂 siz en iyisi kapan kurun ama o fareler çok zeki oluyor bizimki yemi yemiş kacacakken ışığı açtığımız için kapanda kalmıştı ışığı açmasak telaş etmeyecekti
Twobabysmom -nazli00 Hiç sorma uykularım kaçtı şükür 2 tane kedi aldık onlar korkutup kaçırır diye düşünüyorum
Gizemlibirisi007 Bu başlığı da gördüm ya.. artık forumu tamamen bırakıp programı silip atsam mı diye düşünüyorum..