busra_ulcay153 bende şu an öyleyim, belim kırılacak gibi ağrım var ve Yutkunamıyorum, böyle bi yutkunmamda sanki kalıcı bir şey var boğazımda, engel oluyor , bebeği ara ara aşağıda hissediyorum .. Ama çok kötü belim ağrıyor , yastık koydum altına , biraz iyi geldi ama ağrım devam ediyor