Ebruebos naneliseker_ pazar yapayım diyorum 😊 dayanabilirsem. Pazardan başlarım yapmaya gün aşırı. Elimde fazla test var
ceylan0945 Dryfrmzz25 canim ben googleye yazıyorum orda gerken açıklama yaziyo ben hep öyle araştırma yapiyorum
Dryfrmzz25 Hicran57 teşekkür ederim şuan hem aspirin hem iğne kullanıyorum hamileyim gereksiz yere sulandırıcı kullanmak istemiyorum o yüzden sordum ama sanırım kullanmam gerekiyor
Sksjsux355-- Ebruebos Kesinlikle kullan zaten doktor sana yazacaktır ocsapar iğne ve coraspin hem gebelik sağlıklı ilerliyor hemde varislerini engelliyor kan sulandiricilar bende kullaniyorum