Mahmure1903 bebeğin doğum belgesiyle sgk ya ve sosyal yardımlaşma müdürlüğüne gidiliyor. sanırım eşiniz de halledebiliyor. sigortanız varsa ilisi de sizin adınıza pttye eşinizin sigortası var sizin yoksa süt oarası eşinize doğum parası pttye sizin tcnize yatıyor