Nisaiste Hanımlar kısır olup olmadığımı nerden öğrenebilirim doktora gittim ultrasonla baktı alttanda muayene etti kist var dedi sonra geçti ama hala olmuyo eşim sperm testi verdi bi skntısı yok benden kaynaklı galiba bu yüzden ha hi bölüme gitmem gerekiyo
Serendipity16 Nisaiste rahim filmi falan çektirebilirsiniz stres kaynaklı da olmayabiliyor çok kafaya takıyorsanız. Hormonlarınıza baktırabilirsiniz kadın doğuma gidin. Ne kadar zamandır deniyorsunuz ? Yaşınız kaç
Amigurumi Kadın doğum doktoruna gittiğinizde çocuk istiyoruz vs diye anlattığınızda gerekli testleri yapıyorlar zaten sadece ultrason çekip göndermiyorlar.