SedaNurOkurer ben de 30 haftadayım aynı ağrı bende de oluyor. Doktora sormadım ama pazartesi doktora gitmiştim bebeğin kafasının aşağıda olduğunu, normal doğum pozisyonunda olduğunu söyledi. Mesaneye de baskı yapıyor sürekli wc git gel yapıyorum bence başının aşağıda olmasından hissediyoruz o ağrıları